arrow_drop_up arrow_drop_down

Omzet verhogen

* Ken jij je doelgroep (nog) goed genoeg? en hoe verleid je die om juist bij jou te boeken?*

Met de komst van het internet verplaatsten reserveringen en de promotie van recreatiebedrijven zich stap voor stap van offline naar online. Bedrijven kregen websites, online boekingssystemen en ook hun marketing werd langzaamaan digitaal. Inmiddels gaat bijna alles online en zijn er tal van aanbieders en kanalen om je bedrijf te promoten en mensen te verleiden direct bij jou te boeken. De online strijd om de gast is heviger dan ooit.

Door alle verschillende technologische mogelijkheden kan het lastig zijn je doelgroep te bereiken en te zorgen dat deze juist bij jou boekt. Past je product eigenlijk nog wel goed genoeg bij de doelgroep? We zien dat het gebrek aan doelgroep focus, een goede online marketing strategie en ineffectieve boekingssystemen bij veel bedrijven resulteert in niet vervuld omzetpotentieel. 


Als generatie Y'ers kennen we de mogelijkheden en beperkingen van de online wereld. We weten waar jouw gasten online 'uithangen' en hoe we ze kunnen verleiden om juist bij jou te boeken. We laten je graag zien hoe je jouw doelgroep beter aanspreekt, om zo meer boekingen te genereren. 

  • Analyse van huidige product versus doelgroepen analyse, inclusief tips voor verbetering; 
  • We pakken de lead in de online marketingstrategie. Dit doen we door coaching, het verbinden van partners en door aan te geven waar voor jou kansen liggen.

Het doel is simpel: meer boekingen genereren, zodat je een hogere productiviteit per plaats behaalt, en daardoor meer omzet. Zodat jij meer kunt investeren in de toekomst van je bedrijf.